
Ознаки ненадійного постачальника меблів оптом
Оптові закупки меблів проводяться у випадках, якщо потрібно обставити з нуля готель, ресторан або кафе. Також у тому, щоб закупити меблі оптом від виробника, можуть бути зацікавлені власники інтернет-магазинів, для яких така співпраця є більш вигідною, чим робота з посередником.
Втім, чимало виробників не показують себе з кращої сторони, тому не слід поспішати з підписанням угоди, якщо ваш кандидат відповідає хоча б одному з тривожних критеріїв:
Погана комунікація та обслуговування клієнтів
Якщо відповіді на запити займають кілька днів, очікуйте аналогічних затримок в обробці замовлень та вирішенні проблем. Також надійний виробник зазвичай призначає контактну особу по роботі з клієнтами для кращої координації бізнесу.
Відсутність юридичної або бізнес-документації
Виробник повинен надати підтвердження реєстрації бізнесу, податкові реквізити, та мати офіційний веб-сайт. Відсутність чіткої політики повернення свідчить про те, що виробник не несе відповідальності за дефекти продукції. Також варто перевірити, які в нього є сертифікати виробництва – чим більше є сертифікатів контролю якості, тим краще.
Низька якість продукції
Якщо в описах відсутні детальні характеристики матеріалів, це може свідчити про низьку якість продукції. Поважний виробник повинен дозволити вам оглянути зразки перед тим, як укласти угоду. Крім того, важливо перевіряти відповідність даних про товар: якщо на веб-сайті, в каталозі або на маркетплейсі продавця на різних платформах представлені різні дані про товар, він не заслуговує на довіру.
Відсутність прозорого ціноутворення та приховані платежі
Більшість виробників пропонують знижки на основі обсягу замовлення – якщо вони цього не роблять, вони можуть не бути справжніми оптовиками. Якщо виробник відмовляється надати чітку розбивку витрат, включно з вартістю доставки та обробки, це може свідчити про майбутні маніпуляції з цінами. Забезпечення прозорості та підзвітності допоможе побудувати стабільний і прибутковий бізнес на дропшипінгу.
Проблеми під час виробництва та доставки
Виробники повинні надавати приблизний час виробництва та доставки. Часті затримки свідчать про поганий операційний менеджмент. Також має бути хоча б якась система стеження; якщо ви не можете забезпечити відстеження відправлень, клієнти можуть зіткнутися з втратою або затримкою поставок, що зашкодить вже вашій діловій репутації. Треба також звертати увагу на вартість доставки і швидкість виконання замовлень – клієнти можуть відмовитися від покупки у випадку дорогої доставки або великої затримки в обробці замовлення.
Негативні відгуки
Якщо ви бачите у відгуках на меблі виробника численні скарги на дефекти, затримки або відшкодування – на різних платформах, від різних покупців – це вказує на системні проблеми.